Effect relatiegeschenken
Meten is weten! Relatiegeschenken als het perfecte marketinginstrument
Waarom een relatiegeschenk?
De vier effecten van een relatiegeschenk! Onderschat niet de kracht van een relatiegeschenk wanneer u een evenement organiseert, klantenbinding wilt vergroten of juist nieuwe klanten wilt benaderen.
Onderzoek
Uit recent onderzoek van de British Promotional Merchandise Association blijkt het volgende:
– 87% van de respondenten geeft aan dat ze een relatiegeschenk langer dan 12 maanden bewaren
– 80% van de respondenten geeft aan dat een relatiegeschenk bijdraagt aan Brand awareness
– 79% geeft aan eerder zaken te doen met een bedrijf na ontvangst van een relatiegeschenk
– 56% van de respondenten geeft aan dat een relatiegeschenk de mening over het bedrijf positief beïnvloed
Bovenstaande uitkomsten tonen aan dat het geven van het juiste relatiegeschenk uw organisatie veel kan opleveren.
Marketingcampagne met Fitbox
Om relatiegeschenken kracht mee te geven, is het belangrijk dat het juiste product op het juiste moment en voor de juiste doelgroep wordt ingezet. Dit is onze expertise!
Door onze ruime ervaring kunnen wij op alle fronten meedenken en zorgen wij voor een originele en creatieve input!
Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact met ons op, of mail direct naar Kees Hoksbergen ([email protected]).
Bron: bpma.co.uk