Service
Wij stellen hoge eisen aan onszelf en aan de kwaliteit van onze producten en dienstverlening.
Onze professionele klantenservice is iedere werkdag bereikbaar van 9:00 uur tot 17.00 uur op telefoonnummer 085 00 618 10.
Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier of per email via [email protected]. Je ontvangt van je klacht geen ontvangstbevestiging, maar we zullen binnen 14 dagen inhoudelijk reageren. Indien je als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van klacht, dan kun je deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (www.thuiswinkel.org).
Je kunt hier terecht met:
- Vragen: Is er iets niet helemaal duidelijk? Stel gerust je vraag.
- Suggesties: Deze zijn altijd welkom. Dit kan ons aanbod alleen nog maar beter maken.
- Klachten: Klanttevredenheid vinden wij belangrijk. Ben je niet niet tevreden? Wij staan je graag te woord en zoeken samen naar een oplossing.