Bestelinformatie

Onze kerstpakketten zijn direct uit voorraad leverbaar. Je kunt ze heel makkelijk zelf online bestellen. Liever eerst een vrijblijvende afspraak met Ć©Ć©n van onze accountmanagers? Neem dan even contact op en we werken graag een offerte voor je uit. En als je wilt kan je ook onze brochure downloaden ter inspiratie.

Fitbox beschikt over een eigen logistieke dienst en werkt daarnaast met de beste transporteurs voor grotere bestellingen in Nederland en daarbuiten. We zorgen dus dat je bestelling altijd op het juiste moment wordt bezorgd. Je kunt met ons een datum afspreken waarop we de geschenken komen bezorgen en we overleggen over het exacte tijdstip.

Meer informatie:

  • Alle prijzen op de website zijn exclusief BTW
  • Je kunt eenvoudig en veilig online betalen op verschillende manieren
  • Het is ook mogelijk om op factuurbasis te bestellen bij een ordergrootte vanaf ā‚¬ 250,– exclusief BTW.
    We hebben hiervoor het KvK-nummer nodig om de kredietwaardigheid te laten toetsen
  • We hanteren scherpe transporttarieven (ā‚¬ 1,25 per geschenk) en rekenen daarnaast eenmalig ā‚¬ 15,– orderkosten bij bestellingen met een ordergrootte tot ā‚¬ 750,–.
  • Online bestellingen (geplaatst via de webshop) worden bij een minimale ordergrootte van ā‚¬ 750,– gratis op Ć©Ć©n adres in Nederland geleverd (eilanden uitgezonderd)
  • Het is ook mogelijk de geschenken af te halen op onze voorraadlocatie in Ede
  • Uiteraard leveren we ook in het buitenland, de verzendkosten hiervoor zijn locatieafhankelijk
  • De geschenken worden veelal aangeboden op europallets. Indien dit het geval is nemen we bij levering graag lege europallets retour. Indien dit niet mogelijk is, worden de europallets op basis van nacalculatie in rekening gebracht.     
  • De geschenken kunnen huis-aan-huis verzonden worden Ć  ā‚¬ 6,95 per opgegeven adres. Ook hier rekenen we bij online bestellingen eenmalig ā‚¬ 15,– orderkosten. De adressen kunnen aangeleverd worden door middel van een template dat je na het plaatsen van de bestelling van Ć©Ć©n van onze medewerkers ontvangt.
  • Heb je meerdere leuke geschenken gezien, en wil je iets combineren? Dat kan! Neem dan contact met ons op en stel een pakket op maat samen
  • We streven ernaar om iedereen tijdig van een kerstpakket te voorzien, of je nu vroeg of laat een bestelling plaatst. Echter, bij bestellingen na 15 november bestaat de mogelijkheid dat niet alle items uit ieder pakket meer leverbaar zijn. Wij zorgen in dat geval voor alternatieve producten (dus anders dan op de website aangegeven) die eenzelfde waarde vertegenwoordigen, zodat je in elk geval niet met lege handen staat. Door het plaatsen van een online bestelling ga je hiermee akkoord.
    Wil je dit voorkomen? Wees dan voorbereid en bestel op tijd!
  • Bij het plaatsen van een online bestelling kun je een gewenste leverdatum invullen. Uiteraard proberen we hier rekening mee te houden (let op, dit is geen bevestiging dat wij de pakketten ook daadwerkelijk op deze dag leveren). In overleg bekijken we wat er mogelijk is.
  • Wij beschikken over een Thuiswinkel Zakelijk keurmerk en voldoen daarmee aan alle wettelijke vereisten voor (online) verkoop van producten
  • Op onze Kiyoh pagina kun je een beoordeling achterlaten en lezen hoe onze klanten over ons denken
  • Meer info over de besteedbare ruimte binnen de werkkostenregeling (WKR)? Neem dan contact met ons op en we adviseren je vrijblijvend met behulp van onze accountant
  • Zou je meer aan vitaliteit willen doen binnen je organisatie? We bieden ook vitaliteitsprogrammaā€™s
  • Ben je een reseller en wil je jouw klanten laten kiezen uit gezonde geschenken of pakketten? Bel ons!

Heb je nog vragen, wil je iets weten over een bestelling, of is er iets niet helemaal duidelijk. Neem dan ook gerust even contact met ons op.