Kerstpakket 2018

Traditioneel pakket, cadeaubon of toch een kerstmarkt? De mogelijkheden voor het kerstpakket zijn heel divers. Om tegen het einde van het jaar de keuze wat overzichtelijker te maken zet Fitbox, al jarenlang ontwikkelaar van trendy geschenkpakketten, de vijf trends van 2018 op een rij.
Vitaliteit
Anno 2018 is vitaliteit een veelgebruikte term op de werkvloer. Werkgevers dragen steeds meer verantwoordelijkheid voor de gezondheid van medewerkers. Vier op de tien werkgevers investeert in de gezondheid van de medewerkers. Om deze reden wordt vitaliteit ook een terugkerend thema binnen personeelsgeschenken, en dan met name bij aanschaf van het kerstpakket. Steeds meer bedrijven kiezen voor een pakket met motiverende en gezonde producten in plaats van de ‘’doos met ongezond eten’’. De Fitbox Taste is de perfecte combinatie van Fairtrade producten en trendy keukengadgets.
Duurzaamheid
Ook duurzaamheid staat bij veel bedrijven hoog in het vaandel. Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen is voor bedrijven, behalve het geven van het goede voorbeeld, ook een manier om zich te onderscheiden van de concurrentie. MVO wordt opgenomen in de filosofie van het bedrijf en het is een kans om dit te laten zien in het kerstpakket. Fairtrade producten zijn bijvoorbeeld erg populair. De Fitbox Taste is gericht op lekker eten en duurzaamheid. Met dit themapakket speelt u in op de trend Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen.
Sportiviteit
Sportieve geschenken zijn steeds meer in trek bij medewerkers. Ook een sportieve belevenis wordt erg gewaardeerd. Een sportief pakket met daarin geschenken die aanzetten tot bewegen wordt de laatste jaren meer gekozen dan bijvoorbeeld een pakket met woonaccessoires. U geeft hiermee als werkgever een gezonde boodschap af. Daarom heeft Fitbox het themapakket de Fitbox Energy ontworpen. Met dit sportieve kerstpakket zet u uw collega’s op een leuke en originele manier aan tot meer beweging.
Maatwerk
Het eindejaarsgeschenk blijft een persoonlijk cadeau dat bij uitstek geschikt is om een blijk van waardering te geven. Het wordt steeds meer een trend om het geschenk van een persoonlijk tintje te voorzien. Een logo op de verpakking, een handgeschreven kerstkaart binnenin het geschenk of een gepersonaliseerd product, er zijn tal van mogelijkheden. Bij Fitbox krijgen we dagelijks vragen over de mogelijkheden van maatwerk. Voor veel klanten zijn we bezig met een combinatie van een fysiek geschenk en een cadeaubon. Als onze klanten de wens hebben om het geschenk naar eigen idee in te vullen dan gaan we samen in overleg om er een mooi en uniek geschenk van te maken.
Steeds later
Waar bedrijven het eindejaarsgeschenk voorheen al vroeg in het jaar regelden, gebeurt dit tegenwoordig nog regelmatig in de weken voor kerst. Werkgevers gaan steeds later over tot het aanvragen informatie en het bestellen van de kerstpakketten.
Bent u benieuwd wat Fitbox voor uw organisatie kan betekenen? Neem dan gerust contact met ons op.