Traditioneel en vernieuwend

In onze vorige nieuwsbrief heeft u kunnen lezen dat wij druk bezig waren met de ontwikkeling van de Fitbox Food. Inmiddels kunnen wij met blijdschap mededelen dat de Food vanaf heden verkrijgbaar is. Deze trendy Fitbox bevat alles om de werknemer te verrassen en daarnaast gezonder en vitaler te maken. In de Fitbox Food brengen we al het goede van de traditionele kerstpakketten samen met onze vertrouwde non-food kerstpakketten. Wij willen u graag meenemen in de wereld van ons nieuwste geschenkpakket. Nieuwe gadgets en traditionele foodproducten Uiteraard zit er in de Fitbox Food alleen de allerbeste producten en lekkernijen met

Nieuwe aanwinsten

In een van onze eerdere nieuwsbrieven heeft u al eens kunnen lezen dat Fitbox studenten de tijd en de ruimte geeft om zich verder te kunnen ontwikkelen in het bedrijfsleven. Ook aankomend semester biedt Fitbox twee studenten een commerciële werkplek aan. Uiteraard stellen deze nieuwe aanwinsten zich graag even aan u voor. Rutger van der Laan, student commerciële economie Rutger van der Laan komt uit Bennekom en is sinds kort werkzaam bij Fitbox. Zijn werkzaamheden zullen voornamelijk gericht zijn op adviseren van klanten. Rutger heeft voor Fitbox gekozen omdat het product, de Fitbox, enorm veel potentie heeft. Steeds meer bedrijven

Voeding en gezondheid

We kunnen het niet vaak genoeg benadrukken hoe belangrijk gezonde voeding en genoeg sporten is voor de mens. Er zijn vele onderzoeken geweest wat betreft gezondheidskwesties. Maar de Lifestyle website female first  geeft een uitstekende samenvatting van een onderzoek dat aantoont dat niet elke generatie dezelfde behoefte heeft om gezond te blijven. Uit onderzoek blijkt dat de jongeren tot 35 jaar de behoefte hebben om fit te blijven door middel van gezonde voeding. Voor de leeftijdscategorie 35-55 speelt deze behoefte in mindere mate. Deze generatie heeft maar één behoefte en dat is geluk. De 55-plussers willen hun geheugen blijven trainen

Fitbox Food in aantocht

Met blijdschap delen wij u mede… Het team van Fitbox presenteert komende maand de splinternieuwe geschenkenlijn met overheerlijke eet- en drinktraktaties en food-gerelateerde producten. De Fitbox Food is er juist voor uw organisatie omdat uw medewerkers het verdienen dit jaar tijdens de kerstperiode eens echt bedankt te worden! En omdat de Fitbox Food ook nog eens louter gezonde en verantwoorde smulproducten zal bevatten, sluit het aanbod van Fitbox ook in 2014 weer naadloos aan op de wensen van een fris en vitaal bedrijf. Origineel en verantwoord genieten Zonder al te veel te verklappen zal het geen verrassing zijn dat zakken

Minder stress, 4 tips

Resultaat telt in de huidige maatschappij. Maar op de langere termijn is vooral het stress-vrij werken een efficiënte vorm om resultaat te bereiken. En dat stimuleert het team van Fitbox van harte. Daarom geven wij vier tips die sowieso werken. 1. Stimuleer effectieve pauzes Het effect van een pauze kan groot zijn; doordat je weer opgeladen bent neemt je concentratie toe, kom je tot creatieve ideeën en doe je nieuwe energie op waarmee je vervolgens aan de slag kunt. Maar, dit werkt alleen wanneer je pauze niet lijkt op je werkzaamheden. Dus, wissel computerwerkzaamheden niet af met het bekijken van

Bioscoopdebuut Fitbox

Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) vinden wij belangrijk. Het assortiment van Fitbox is niet voor niets zo samengesteld om een gezondere leefstijl te promoten bij de ontvangers van onze geschenken. Daarnaast proberen wij ook door sponsoring en ondersteuning ons steentje bij te dragen aan een betere wereld. Het ondersteunen van lokale en landelijke goede doelen is een belangrijk onderdeel van onze bedrijfsfilosofie. Zo kunt u binnen het aanbod van het Choice keuzegeschenk allerlei goede doelen ondersteunen en zelfs een ‘eigen’ goed doel opnemen in de keuzemogelijkheden. Onlangs werd het team van Fitbox benaderd om een lokaal evenement in Rotterdam ten behoeve

Gezonde voeding

Duurzame inzetbaarheid is een bekend begrip in het bedrijfsleven. Maar hoe creëer je het? Gezonde voeding is hierbij één van de sleutelwoorden! Maar hoe stimuleer je dit nu het beste bij de collega's binnen je organisatie? Waarom is gezond zo belangrijk? Eigenlijk weet iedereen dat gezonde voeding belangrijk is. Het zorgt ervoor dat het lichaam goed blijft functioneren en dat je fit bent en blijft. Uit onderzoek van het Voedingscentrum blijkt echter dat 43% van de mensen het moeilijk vindt om een gezond eetpatroon te creëren. Een gemiste kans, want gezonde voeding is ook nog eens erg leuk en lekker!

Kerstpakket en WKR

Dat medewerkers recht hebben op een kerstpakket zult u in weinig cao's en arbeidsvoorwaarden tegenkomen. Helaas! Toch zien medewerkers het kerstpakket vaak wel als een arbeidsvoorwaarde, als iets waar zij recht op hebben. Het effect van een kerstpakket is groot! Het gebaar van een kerstpakket is van grote invloed op de loyaliteit van uw collega’s. Het kerstpakket, een traditie Het geven van een kerstpakket, als blijk van waardering voor de getoonde inzet, stamt al uit het begin van de vorige eeuw. Inmiddels een echte traditie dus. Ruim 80% van de Nederlandse medewerkers ziet het kerstpakket als ultieme blijk van waardering. De overheid

Persoonlijk kerstgeschenk?

Iedereen vindt het leuk om een compliment te krijgen en persoonlijk bedankt te worden. Bijvoorbeeld: het geschenk van Sinterklaas dat gepaard gaat met een persoonlijk bericht – of zelfs gedicht- blijft hangen. Toch? Gelukkig hebben we rondom het eindejaarsgeschenk niet de traditie van jolige rijmpjes. De meeste bedrijven grijpen het einde van het jaar nog steeds aan om medewerkers te bedanken en middels een groter of kleiner geschenk in het zonnetje te zetten. Maar, hoe persoonlijk is dit bedankje? Wie kent niet die ene verjaardagskaart waarop wel jouw naam prijkt, maar van wie de afzender onbekend is? Leuk met Valentijn,

Inzet door kerstpakket?

Krijgen uw medewerkers een kerstpakket na een jaar hard gewerkt te hebben? Het is verstandig om uw blijk van waardering te laten zien tijdens de kerstperiode, al is het met een klein gebaar. Ruim 86% van de Nederlanders verwacht namelijk een kerstpakket van zijn of haar werkgever. Volgens Henry Robben, hoogleraar marketing aan de Business Universiteit Nyenrode, is het niet verstandig om te bezuinigen op kerstpakketten. Het niet geven van een kerstpakket is namelijk funest voor de motivatie. Bovendien zijn gemotiveerde werknemers veel meer waard dan de € 35,-- die gemiddeld aan een kerstpakket wordt uitgegeven, stelt econoom Wilfred Dolfsma